Verktyget kontroll av möjliga problem fungerar inte

Rapportera fel i Legacy funktioner (ej översättning)

Moderator: Ann

Radioman
Inlägg: 15
Blev medlem: 11 okt 2009 22:40
Kontakt:

Verktyget kontroll av möjliga problem fungerar inte

Inläggav Radioman » 11 okt 2009 22:54

Hej
Jag har köpt och provat Legacy ett par dagar nu.
Jag kan inte använda problemkontrollen, "Möjliga fel" Även om jag underlättar felfinnandet genom att inte kolla något utom bara någon enstaka kontroll så totalhänger sig programmet när sökningen är klar. En processorkärna på min Intel Dual core går för fullt och programmet svarar inte.
Jag har gjort filunderhåll och komprimering. Jag har också testat med den medföljande sample databasen.

Allting annat ser ut att fungera.
Är det bara jag?

Jag använder XP SP3 och Legacy version 7.0.0.109


mvh // Ove

Ann
Site Admin
Inlägg: 158
Blev medlem: 06 jun 2005 13:50

Inläggav Ann » 12 okt 2009 22:08

Jag har inga problem med att köra Möjliga problem. Har provat både med Vista SP2 och XP Pro SP3 och Legacy Deluxe 7.0.0.109. Skulle tro att det är något konstigt med din installation. Prova att installera om 7.0.0.109. Om detta inte hjälper så kan du mejla Millennias support Support@LegacyFamilyTree.com. Då programmakarna finns i USA så får du skriva på engelska.

Lycka till!
Hälsningar
Ann

Radioman
Inlägg: 15
Blev medlem: 11 okt 2009 22:40
Kontakt:

Inläggav Radioman » 12 okt 2009 22:21

Hej Ann
Efter att ha tömt de andra möjligheterna så gjorde jag tidigare i kväll en avinstallation, tömde Legacymappen och startade om datorn. Gjorde därefter en nyinstallation och startade upp Legacy arkivet igen. Efter en dryg halvminut med timglaset, jag trodde det var kört, så kom en tom sida upp i stället för RIN I1 som tidigare. Jag sökte dock fram de mina och allting fungerar nu. Känns inte bra. Jag undrar vad det kan ha varit.

Tack för visad hjälpinsats Ann

// Ove


Återgå till "Rapportering av fel"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster