Fel vid produktion av webbsida

Rapportera fel i Legacy funktioner (ej översättning)

Moderator: Ann

Lars Ekdahl
Inlägg: 95
Blev medlem: 21 maj 2005 18:16
Kontakt:

Fel vid produktion av webbsida

Inläggav Lars Ekdahl » 30 jun 2008 20:11

Verkar som om ni inte sneglat på den ändå ganska genomarbetade översättningen till svenska av legacy 5.0

Synd då ni lagt ner ett, som det verkar, ett verkligt ambitiöst arbete på översättningen av Legacy 7.0

Min fru har en son som bor tillsammans med sin sambo. Noterat detta ordentligt under Äktenskapsinformation

Vi produktion av hemsidan kommer det att stå följande text.
berg
[i]Henrik hade ett förhållande med L K Linde.... /i]

Vad då hade? Han är ju sambo fortfarande.

Under Familjekopplingar kommer det att stå

Äkta hälfter/Barn::


Redigerat till vad jag tycker på sidan http://www.ekdahl.org/karldenstore/203.htm


Känns tyvärr inte meningsfullt för mig att fortsätta som testare och upptäcka nya eller samma fel som en gång blivit rättade

Sorry

/Lars
Senast redigerad av 2 Lars Ekdahl, redigerad totalt 9 gång.

Leonard
Inlägg: 101
Blev medlem: 30 maj 2008 18:25

Fel vid produktion av webbsida

Inläggav Leonard » 30 jun 2008 22:06

Hej Lars,

Tyvärr så vet vi att det finns fel i programmet. Vi är väldigt tacksam när du påpekar fel. Vi har haft så mycket jobb med översättningen att vi har inte haft tid att kolla programmet för fel. Vi som håller på med översättningen består f.n. av 5 personer. Vi verkligen behöver testare så vi kan rätta till felen. Hoppas att du fortsätter som testare, vi behöver verkligen din hjälp.

Lars Ekdahl
Inlägg: 95
Blev medlem: 21 maj 2005 18:16
Kontakt:

Uppdatering av Översättningsenfil

Inläggav Lars Ekdahl » 30 jun 2008 22:42

En undran

Kommer ni att lägga ut en uppdateringa av översättningsenfilen då och då eller får man hämta den tillsammans med de framtida uppdateringarna av Legacy 7 ?


Självklart skall jag dra mitt strå till stacken och rapportera de fel jag hittar.

Blev bara lite irriterad här ovan när jag upptäcker att tidigare , rättade fel ,åter dyker upp.

Uppskattar det arbete ni fem översättre gör, Var med initialt i översättrgruppen för Legacy 5 och vet vilket enormt arbete ni utför.

Keep on the good work
:)
[/img]

Leonard
Inlägg: 101
Blev medlem: 30 maj 2008 18:25

Uppdatering av Översättningsenfil

Inläggav Leonard » 06 jul 2008 11:48

Hej Lars,

Varefter kommer nya version av Legacy 7 att finnas att ladda ner från vår hemsida. Du får kolla lite då och då så kommer vi att nämna att det finns en ny version av Legacy 7 att ladda ner.

Hälsningar,
Leonard


Återgå till "Rapportering av fel"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst